We stellen onze dienst af op uw wensen en kunnen die aanbieden op uw of ons kantoor.
We bieden onze verschillende diensten aan in de vorm van een maandabonnement, het eenmalig uitvoeren van een specifieke opdracht of kantoor- en administratie dienstverlening voor een overeen te komen periode, bijv. enkele uren, dagen, weken of maanden, vervanging bij verlof of afwezigheid vanwege ziekte of ontslag etc.
We zijn flexibel en passen ons aan aan uw behoeften. De mogelijkheid bestaat de pakketten te veranderen; u beslist welke dienstverlening voor u van belang is.
In overleg verkennen we wat u nodig heeft en op grond daarvan kunnen wij voor u een individueel pakket samenstellen.
Onderstaande prijslijst toont de basispakketten en de reikwijdte van onze dienstverlening. Kosten voor specifieke dienstverlening worden van geval tot geval berekend. Wanneer er sprake is van vaste samenwerking bieden we kortingen aan en de mogelijkheid om over de prijzen te onderhandelen.
COMPANY BASIC – maandtarief | 60€ |
COMPANY MEDIUM – maandtarief | 120€ |
COMPANY SUPER – maandtarief | informeer naar de prijs |
COMPANY PREMIUM – maandtarief | informeer naar de prijs |
PER UUR vergoeding voor 1 uur | 25€ |
KADER – maandelijkse vergoeding per persoon | 10€ |
KADER- en LOON – maandelijkse vergoeding per persoon | 15€ |
FACTUREN – maandelijkse kosten tot 50 facturen | 50€ |
ADVERTENTIES – maandelijkse vergoeding tot 50 advertenties | 60€ | CONFERENTIERUIM – 1 uur | 25€ |
CONFERENTIEZAAL + SERVICE – 1h | 45€ |
CONFERENTIEZAAL – 1 dag / 8 uur | 100€ |
CONFERENTIEZAAL + SERVICE – 1 dag / 8 uur | 225€ |
* Genoemde prijzen zijn netto-prijzen, daarbij dienst 21 % BTW bijgeteld te worden. Onze firma stelt facturen met BTW op.